Oferty pracy w KMP Płock dla osób nie będących funkcjonariuszami Policji

Oferta pracy na stanowisku sekretarki w Wydziale dw. z Przestępczością Przeciwko Mieniu

KOMENDA MIEJSKA POLICJI W PŁOCKU

Komendant Miejski Policji w Płocku poszukuje kandydata na stanowisko:

 

SEKRETARKA w Wydziale dw. z Przestępczością Przeciwko Mieniu

Wymiar etatu: 1,0         

Liczba wolnych stanowisk pracy: 1

Miejsce wykonywania pracy: Płock

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.

 

Warunki pracy :

 

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywanych zadań
  • praca administracyjno-biurowa
  • współpraca z pracownikami KWP/KMP/KP/PP
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
  • stanowisko wyposażone w monitor ekranowy
  • oświetlenie naturalne i sztuczne
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin
  • wymuszona pozycja ciała

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy :

 

  • obsługa kancelaryjno - biurowa Wdw. z PPM KMP w Płocku
  • rozdzielanie poczty przychodzącej i wychodzącej na poszczególne jednostki i komórki organizacyjne KMP w Płocku
  • odbieranie korespondencji z Sądów, Prokuratur oraz innych instytucji państwowych, prywatnych oraz jej dalsza dystrybucja
  • zwracanie wykonawcom merytorycznym dokumentów przeznaczonych do wysłania celem ich uzupełnienia w przypadkach, gdy nie spełniają określonych przepisami i umowami wymogów
  • obsługa poczty specjalnej (tzw. resortowej)
  • prowadzenie dzienników, ksiąg i rejestrów
  • ewidencjonowanie, rozliczanie na bieżąco oraz archiwizowanie dokumentacji jawnej
  • odbieranie poczty elektronicznej oraz przesyłanie jej zgodnie z dekretacją przełożonych ostatecznym odbiorcom
  • udzielanie informacji interesantom
  • sporządzanie pism na zlecenie przełożonych
  • bezwzględne stosowanie zasad i przepisów dotyczących ochrony informacji niejawnych i organizacji pracy sekretariatu
  • zastępstwo innych pracowników Wydziału w wykonywaniu ich obowiązków służbowych oraz Specjalisty Zespołu Prezydialnego w zakresie wypożyczania akt ze Składnicy Archiwalnej.

           

Wymagania konieczne :

 

  • wykształcenie co najmniej średnie
  • poświadczenie  bezpieczeństwa uprawniające do informacji niejawnej o klauzuli ,,poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • w urzędach państwowych nie może być zatrudnion osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 – 1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenia lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972r.
  • umiejętność organizacji pracy własnej oraz umiejętność pracy w grupie
  • samodzielność
  • umiejętność obsługi komputera
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • komunikatywność

 

Wymagania dodatkowe :

 

      -     staż pracy na stanowisku biurowym w administracji publicznej

      -     poświadczenie  bezpieczeństwa uprawniające do informacji niejawnej o klauzuli ,,poufne”

 

     Wymagane dokumenty i oświadczenia niezbędne:

 

-     CV, list motywacyjny

-     kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie

-     oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych  do celów rekrutacji /wzór BIP KMP Płock/

-     oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za

       umyślne przestępstwo oraz umyślne przestępstwo skarbowe /wzór BIP KMP Płock/

-     oświadczenie  kandydata o wyrażeniu zgody  na przeprowadzenie  postępowania  sprawdzającego      uprawniającego do dostepu do informacji niejawnych o klauzuli ,,poufne” lub odpowiednio wyższej /wzór BIP KMP Płock/

-     oświadczenie dot. lustracji (dot. tylko kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.) /wzór BIP KMP Płock/

 

 

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

 

-    kopie ukończonych kursów

-    kopie uprawnień i przeszkoleń

 

Dodatkowe informacje

 

  • posiadanie obywatelstwa ukraińskiego – dotyczy obywateli Ukrainy przebywających legalnie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub których pobyt na tym terytorium jest uznawany za legalny napodstawie art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związkuz konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa.
  • kopia dokumentu potwierdzającego legalność przebywania/pobytu na terytorium RP – dotyczy obywateli Ukrainy przebywajacych legalnie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub których pobyt na tym terytorium jest uznawany za legalny na podstawie ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związkuz konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa.
  • obywatele Ukrainy przebywajacy legalnie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub których pobyt na tym terytorium jest uznawany za legalny na podstawie ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związkuz konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa nie muszą składać dokumentu potwierdzajacego znajomość języka polskiego.

 

 

DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA

 

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych jest Komendant Miejski Policji w Płocku, adres: ul. Aleje Jana Kilińskiego 8, 09-400 Płock
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Zespół ds. Ochrony Informacji Niejawnych Komendy Miejskiej Policji w Płocku, adres: ul. Aleje Jana Kilińskiego 8, 09-400 Płock, http://iod.kmpplock@ra.policja.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracownicze niebędące stanowiskiem w korpusie służby cywilnej.
  • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Miejska Policji w Płocku.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracownicze niebędące stanowiskiem w korpusie służby cywilnej.
  • Uprawnienia:
  • Prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania  tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej.
  • Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

 

Dokumenty należy składać lub przesłać do:  26 czerwca 2024 roku /decyduje data stempla pocztowego/

pod adresem :

KOMENDA MIEJSKA POLICJI, ul. Al. Jana Kilińskiego 8, 09-400 Płock

 

Proponowane wynagrodzenie: 4500 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat.

 

Inne informacje:

 

Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie, opatrzone aktualną datą. Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane. Osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu rekrutacji zostaną powiadomione telefonicznie. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.

 

Administratorem danych osobowych o kandydatach do pracy w Policji jest Komendant Miejski Policji
w Płocku przy ul. Aleje Jana Kilińskiego 8, 09-400 Płock. Dane osobowe kandydata będą przetwarzane wyłącznie w celu zapewnienia sprawnego i prawidłowego przebiegu postępowania rekrutacyjnego do pracy
w Policji. Podanie danych jest dobrowolne, zatajenie lub podanie nieprawdziwych danych, stanowi podstawę do odstąpienia od prowadzenia postępowania rekrutacyjnego i pociągnięcia do odpowiedzialności karnej. Kandydat ma prawo wglądu do treści swoich danych i ich poprawiania.

 

        

       p.o.  Komendant Miejski Policji

              w Płocku

                  /-/ mł. insp. Krzysztof  Szymański

 

Metryczka

Data publikacji : 14.06.2024
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Płocku
Osoba udostępniająca informację:
Monika Jakubowska
do góry